Grillkväll hos kusinerna

Jag, pappa & jenny blev uppbjudna hit på mat och spelkväll (dom bor på vägen ovanför oss, inte ens 50 meter bort) Vi har precis ätit och nu har jenny & helen dragit igång Twilight. Resten spelar kort på altan och jag vet inte vilket alternativ jag ska välja. Med tanke på hur jag mått idag borde jag nog välja filmen.. Man mår som man förtjänar. Jag jobbar i helgen så jag var ju tvungen att passa på ;b

Var på förfest hos Niklas igår och sen blev det slick. Jag hade en jätterolig kväll :) Jag måste lägga upp bilder sen. Fast jag har ont som tusan i min arm tack vare William som hoppade upp på mig bakifrån och det slutade med att vi ramlade båda två. Jag hamnade iallafall överst så jag ska väl vara glad för det ;) ÅH..

Nu blir det nog soffan någon minut.. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0