Gissa vad jag har gjort?

Jag har krattat bort alla löv och kvistar från gården. Ungefär ;) Det är iallafall fint nu. Ser jag att grannen fått inspiration för nu är han i full gång också.

Fick trevligt besök av Jossis under tiden. Hon kom förbi efter sin praktik :) Jättekul då vi inte setts på ett par dagar. Får se om vi ses senare ikväll. Jag ska iväg på rockweekend-grejen och hon ska fiffla med annat. Får hålla tummarna på att hon kommer att vara inom lämpligt avstånd iallafall ;b Så att hon inte slutar i Hamrånge.
Då hinner vi inte ses nåt mer, kanske :/

Jag (och kanske Nathalie) ska ju åka till Vallsta imorgon. Sofie åkte redan idag men eftersom jag inte kan ikväll åker jag upp imorgon istället. Vi har huset för oss själva och det kommer att sluta med utgång i Bollnäs. Kul va? ;)

Josefine skulle kika förbi nu och hämta sin sjal som hon glömt här. Efter det ska jag börja göra mig i ordning.
Snart är det dags! :D


__________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0