Besök från gibralta

Jag & Jenny har legat ute och njutit av vädret idag :) Hetaste samtalsämnet var självklart helgens kryssning. Vi pratade om hennes studentkryssning i säkert två timmar. Minst. Vad säger jag? Vi pratade inte, det var hon!

Vid 5-tiden fick vi besök av Stickans mamma & hans brors dotter Therese. Hon bor förtillfället i Gibralta, som ligger i spanien men tillhör england.? Om jag förstått det rätt.

Jag skulle också vilja flytta utomlands. Då skulle jag bo nånstans där det är varmt givetvis. Och gärna sol varje dag ;)




I turkiet var det fint varje dag. Fast jag var ju trött på att vara där efter en vecka.. Killen jag markerat ut så fint på bilden skulle man ju kunna åka och leta på iallafall ;)
Ni ser dåligt nu men jag såg bra då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0