" vad du har saker för dig hela tiden .. "

jag har inte haft många lugna minuter idag. hade hand om Tindra, så jag gick på långpromenad med henne. sofie, som har drabbats av nånting okänt, frågade mig om jag ville följa med henne till hälsocentralen när jag kommit tillbaka. och visst kunde jag göra det. var där strax innan klockan 13, då hon hade tid. men doktorn hämtade henne 13.55! fyfan :s efteråt drog vi hem till nathalie, som var nyvaken :b. ringde till idre fjäll och sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning. och när jag var klar drog vi till köpis en snabbis. för att sedan åka till stan, och ännu senare åkte vi hem till camilla. bla bla bla.. haha, fan vad detaljerat.. ;) jag ska ta med klockslag i framtiden också.

och brynäs vann idag, hörde jag.. kul :) mamma tyckte jag skulle följa med på matchen men jag är inte så jäkla intresserad av sånt om jag ska vara ärlig.. pappa tycker att jag är galen. men om dom hade spelat utan hjälmar - javisst. men nu gör dom ju inte det.. jag tror jag kräver på tok för mycket. haha!

nathalies pappa har köpt en badtunna förresten!  och den ska vi troligtvis använda i helgen! fan vad mys :D 


_________________ 

Kommentarer
Postat av: S

Ringde ni Åre fjäll? Trodde ni skulle till Idre ;)

2008-09-21 @ 13:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0