shit

jag har piggnat på till nu :) men det tog ett tag.. jag vart så jäkla bekväm på soffan och såg säkert 5 seinfeldavsnitt innan jag tog det tuffa beslutet att gå upp och få nånting gjort idag ;) tur att inte jenny är hemma - jag la alldeles nyss beslagtag på hennes ursköna mjukisbyxor. jag glömde mina hemma hos mamma så vad skulle jag gjort..? just det.

förresten, jag såg det sjukaste programmet nånsin idag. jag tog någon paus från mitt seinfeldmaraton och slog på tvn. har ni sett cheaters? handlar om att någon misstänker att sin partner är otrogen och så kontaktar den cheaters, som sedan sätter ut  detektiver att spionera på partnern. sen så blir den misstänktna partnen tagen på bar gärning av sin partner, programledaren och hans team. plus en massa filmare. haha, herregud..

nu har sofie och nathalie kommit hem iaf :) ska ses senare.

åhnej.. jag kollade nyss igenom skickade meddelanden.. FAN VAD JAG SKÄMS. ångest? MHM. min telefon ska jag lämna hemma i fortsättningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0