tingsrätten

där var jag mellan 11,30 - 17.00. kul? nä. inte jätte. jag hade tid 14.15 men fick komma in strax innan halv 5. var jävligt kul att spendera hela dagen där.

varenda en jag berättat det för lät precis likadana.. ; va? vad har DU gjort?

nej, jag har inte gjort nånting. jag vittnade mot en händelse som hände för 3 månader sedan. lätt att komma ihåg alla detaljer.. så man blev inte lite grillad eller! "men i protokolet står det att du hört att dom sagt såhär.."  ja, men då var det väl så.

jag trodde inte det skulle bli såhär stort så jag gick inte direkt och grubblade på det som hänt. det värsta var att sitta där och säga vad som hänt - inför alla människor. enligt mig var det hur många som helst där inne. jag har alltid hatat att prata inför människor, och nu skulle jag berätta min bild av det hela.. och snäppet värre än det var ju släktingarna.. 
 
känns bra att fått det gjort ändå. nu är det borta. så jäkla kul att få träffa kristin och sandra också. har inte sett dom sedan studenten. det är verkligen för länge sedan :/ dumma kristin har ju flyttat till alingsås hon också. men jag ska komma och hälsa på (: hon är , tack och lov, här tills på onsdag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0