myskväll med malin

jag mådde mycket bättre igår ikväll så malin kom och hämtade mig runt halv 9. då for vi in till stan för att hyra film. vi valde Ps. I love you och Hairspray. hade hört att båda var bra. började med ps. och vad ska jag säga? av det jag fått höra trodde jag att den skulle vara sorglig som bara helvete, att man skulle grina igenom hela filmen och så vidare.. ja, antingen är jag känslokall eller så överdrev ni som sett den. inte kom det så mycket tårar för mig eller! bara när hon läste upp sista brevet. nä, jag blev besviken på den filmen. den var bara konstig.


                                                              

gällande Hairspray.. jag såg till någon auditon men sen minns jag inte mer.. vaknade till och såg att det var det här spela film-saken på. såg jag hela filmen..? nej, det gjorde jag verkligen inte. och inte malin heller :b kollade klockan och då var hon 03.43. vi satte på filmen strax innan 00.. så vi sov ett bra tag. men försök själv att hålla dig vaken i hennes soffa.. det är inte det lättaste ;)

eftersom jag ändå mått dåligt så ville jag inte sova där, ifall jag skulle smitta ner henne med nånting. så trots att hon var urtrött så skjutsade hon hem mig. snäll tjej <3

___________

vaknade alldeles nyss och nu ska jag lösa vad jag ska göra idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0