snacka om att jag är bra på att känna igen folk

dom håller på och renoverar personallägenheten på mitt jobb. så vi är i lägenheten brevid. himla bökigt om du frågar mig. iallafall så var det 2 killar där som höll på att förebereda inför tapetsering. eller killar och killar.. den ena var väl 40+ och den andra var ung. och jag kände ingen den yngre som fan! och när jag väl känner igen någon så måste jag komma på varitfrån jag sett den förr. kan han inte ha gått bygg då? är det därifrån jag känner igen honom..? men jag löste aldrig mysteriet igår..

men jag pratade med min vän niklas idag. och då slog tanken mig; niklas gick ju bygg. kan inte den här killen ha gjort det också? det måste vara därifrån jag känner igen honom. och det stämde. fan vad bra jag är.. ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0