sleep-over (:

igår var det söndag.. vad gjorde jag då? är så nyvaken att jag inte kan tänka alls.. men jo! jag övningskörde med mamma :) senare kom sofie över, som varit i arbrå hela helgen. har fått västkustbilderna nu också :D det var ju på tiden.. så jag lägger ut några här senare :) nathalie kom förbi och plockade upp oss och sen for vi in till gävle. för att senare träffa forsbackaligan.

vid halv 1 kom vi hem hit och då satte vi på sex and the city-filmen. jag somnade sist jag såg den så den här gången skulle jag minsann vara vaken hela filmen igenom. ja, så var planen iallafall.. :b vi hade problem att bestämma platser i soffan. men det blev jag fick sitta i mitten ;D anledning? för ifall jag höll på att somna skulle de märka det fort och väcka mig. haha, det gick ju.. jag somnade iallafall :P sofie också.. vi ska inte kolla på film mitt i natten, vi vet ju ändå hur det slutar ;)

just för tillfället är bara jag och sofie vakna. sitter och försöker hitta på nåt bra på tv som man kan kolla på. men det verkar ju vara helt jäkla omöjligt. ska väl väcka nathalie snart, annars kan hon sova hela dagen. utan tvekan.





ååh, vad romantiskt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0