sängliggande

jag har mått som fan hela dagen :( tills nu. jag vaknade vid 9 och efter en stund kändes det som att mitt huvud höll på att explodera. aldrig haft så ont förut :/ tog en ipren och la mig på soffan. och bättre blev det inte.  tänk om det är/var migrän..?
både mamma och lillasyster har det och jag har inte varit ledsen över att jag inte haft det liksom.. fan, hoppas det beror på nåt annat.

vaknade till nyss och då mådde jag bra. kände inga konstigheter alls. skulle egentligen ha träffat malin på dagen och gått på köpis och senare på kvällen skulle jag ha firat Kattis som fyllt 18. så mina planer sprack rätt rejält.. men om jag fortsätter må såhär åker jag hem till malin ikväll. hyr en film och myser eller nåt :) 


och vet ni vad som börjar snart..? The Hills! som jag saknat det när jag varit borta. jag var galen i Laguna Beach, men jag är snäppet värre över The hills.


                                        


Lauren Conrad
jag älskar henne! 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0