me so sleepy

det räckte inte med en halvtimmes sovande hos mattias, mitt under filmen.. nu har jag fått höra av 3 st bara idag om hur kass jag är att kolla på film med. ni kan ju fan bilda en klubb! :b jag fattar inte? jag somnar varje gång om man börjar kolla på kvällen. ligger jag ner så är det kört. hur bra filmen än är..

måste tacka snälla Zinkan som kom och skjutsade hem oss iallafall. eller ja, vi var ju tvungna att följa med in till gävle en sväng först innan vi fick åka hem och sova.

nu tänkte jag sätta på någon mysfilm som jag egentligen inte tänkt kolla på. jag kan bara inte somna utan ljud ;) så det kvittar ju egentligen vilken film jag sätter på, för jag kommer ju inte att kolla. men nä, det måste faktiskt vara en bra! godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0