matlagning, jag?!

mamma bad mig just att laga lunchen idag. vet hon vad hon gett sig in på..? jag är inte känd för att vara duktig på att laga mat direkt. men jag är säker på att så fort jenny ser vad jag sysslar med så kommer hon att ta över. så brukar det bli :b

ska börja göra mig i ordning efteråt. ska till köpis med jossan & sofie som det ser ut nu :)






emelie och jossan kommer att vilja strypa mig för att jag lägger upp den här. men jag kollade igenom alla mina bilder igår. och så hittade jag den här. men den är ju så jäkla bra! haha. det är dom 2 med deras dåvarande respektive på sweden rock. det är minst 3 år sedan det här var aktuellt. iallafall, när det tog slut mellan båda paren så gjorde "jossans" johan det här. hon var skitupprörd över den här bilden, att han hade den upplagd. och när hon skulle visa mig den så var jag inget bra stöd.. jag höll på att skratta ihjäl mig :'D erkänn, det är svårt att hålla sig!


det är så jäkla svårt att förstå att dom kunde vara tillsammans. jag blev riktigt jäkla förvånad över det. och jag kunde inte ens föreställa mig det. jag förstår det fortfarande inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0