måndag morgon (:

vaknat relativt tidigt och är, tro det eller ej, pigg. hah! brukar väl aldrig hända :) tvn är på och det är våra bästa år. det finns ju inget annat på tv som man kan kolla på vid den här tiden, så vad ska man göra? precis..

idag tänkte jag städa mitt rum. sen ska jag nog kolla på sex and the city-filmen som jag fick igår av pappas kompis :) mycket snällt. annars så ser min måndag inte så planerad ut :b



________________________


You say you don't want me,
But I can assure you will try me somehow.
You say you don't need me,
But you all need me from time to time.
Yeah you will love me; you say you will try me just for a while.
Then you will need me,
Your surrounding is about to die.

vilka låtskrivare vi är.. ändrat på två ord - och fan vad bra det blev. vilket resultat. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0