köpis, övningskörning och film

åkte ner på köpis en sväng med sofie och camilla :) seriöst, jag måste få köpförbud nu. jag ska bara hitta ett par skor. eller 2. sen får jag ta en paus.

och jag träffade linn där. tror ni inte jag fick en chock? jag hade inte en aning om att hon var hemma. hon sa att hon ringt, men det var från ett annat nummer. och är det nåt nummer jag inte har så brukar jag inte svara. fan :( hon åkte hem idag, så det blev bara hej typ..

sedan hämtade mamma upp mig och sofie. vi skulle ut och köra (alltså jag.) och tydligen skulle vi skjutsa in min moster och kusin till stan för dom skulle på nåt friskispass. och under tiden dom gympade så åkte vi runt i hela stan. sofie sa att hon tycker det är så jäkla kul att åka med när jag kör med mamma för hon skriker rätt ut för ingenting. hon är stressad jämt, men jag får tydligen upp stressen lite extra fast att jag har kontroll. jag kör lugnt, och tänker på riskerna och bla bla bla. så då får jag skrika tillbaka att hon fan får lugna ner sig. för det gick ju skitbra (:

nu så ska jag snart åka med sofie hem till mattias och kolla på film. känns som ett bra avslut på den här dagen.

_______

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0