jag är INTE dum.

kom nyss hem från stan. haft körlektion, och det gick bra :) börjar bli lite smånervös nu men det kommer gå bra. (men det är inte riktigt än..) på bussen hem kom jag att tänka på en händelse med kristin.. haha! ni vet bevakningskamrerna som dom satt upp i bussarna? ser ut som lila klot ungefär. vi satt som vanligt på bussen hem efter skolan då kristin frågar mig "vad är det där för nåt?" och pekade. jag trodde hon menade dom där ögglorna som man kan hålla i sig om det inte finns någon plats och man måste stå. men hon menade ju kamrerna..

ööh, det är såna där man håller sig i om man inte får någon plats ju.
va? det har jag aldrig sett nån göra.
haha har du aldrig åkt buss eller? har du aldrig sett nån hålla i en sån?
eh nej! aldrig. hålla sig i den där? jag trodde det var nåt annat.
som vaddå kristin?
haha nä jag vet inte..

men sen slog det mig. hahaha men kristin, menar du kamrerna? ja! jag fattade fan inte vad du snacka om, anna.     åh, det var tider det..

nu ska jag äta nånting och sen hem till nathalie. vi ska ansöka lite sent till idre. men liftkillen sa att vi skulle göra det så då testar vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0