I keep on fooling myself, like you will change into something better

kan du inte bara ljuga för mig istället för att säga vad du är ute efter? i det här fallet är det faktiskt bättre..

______________________

jag vaknade nyss. somnade på soffan.. och så kom jag på att jag skulle umgås med niklas idag :O drog iväg ett sms och det visade sig att jag inte var den enda som hade sovit.. :b så vi kom fram till att vi skulle ta det en annan dag istället. snart hoppas jag, jag minns inte sist vi sågs ens.

jag tänkte göra lite nytta nu och göra mig i ordning och hitta på nåt kul att sysselsätta mig med. har för mig att jossan sa nåt om att vi skulle ses.. ja, så var det nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0