I don't love you, like I did yesterday

att det ska vara så svårt för dig att uppträda normalt när vi är i samma rum.. vad är problemet? :s get over it.      så som jag gjort.


gårdagen var helt okej. jag var så trött och orkade inte göra nånting egentligen. men jag joinade forsbackatjejerna och följde med dom hem till arvid på singstar-match iaf. haha, så jäkla fult. men piggare blev jag :) vi hade bestämt oss att vi skulle åka till nicklas och christoffers 22-årsfest också. när vi kom dit fick jag världens deja vu-upplevelse. det var precis som förr i tiden. och jag saknar det :( jättemycket..

sov hemma hos nathalie sen :) ensam hemma båda två, och ingen av oss kan sova ensamma, så då sover vi tillsammans. utmärkt ide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0