hemma med sjukt barn..

igår efter jobbet skulle jag vara med malin. fick skjuts av lina till stan och där hämtade malin och an-lo mig. åkte hem till malin och la oss framför tvn bara (: efter ett tag somnade vi alla 3. jag vaknade 02.35. då väckte jag malin, som inte är det lättaste, och sen åkte jag hem.

när jag kommer hem ser jag att det lyser i lillasysters rum. och vad gör hon uppe nu..? gick in och kollade till henne och hon låg helt död i sängen. (inte livlös :b utan bara trött i vaket skick) iallafall så har nog tjejen halsfluss! så det känns säkert att vara hemma nu.. jag har haft steptokocker. det är det som utvecklas till halsfluss. och det var fan det värsta jag varit med om! fyfan vilket helvete det var. så jag kan tänka mig hur ont hon har. snuttan..  förutom att hon inte kan svälja för hon har så jäkla ont så kan hon knappt prata. håh, jag tycker så synd om henne :( så jag får passa upp på henne nu. såklart. och hoppas att jag inte får det själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0