godmorgon!

fast egentligen är det ingen sådan  - inte för mig iallafall.. jag råkade ta jennys hörlurar igår för inga av mina fungerar. så halv 8 kommer hon inspringandes i mitt rum och skriker och har sig :s jag förstår ju att hon ville ha dom, men måste hon skrika så att till och med grannarna hör? hååh. sen gick det inte så bra att somna om.. så jäkla drygt när man verkligen vill sova men hur man än försöker så går det inte. jag låg och försökte somna om i 2 timmar men sen gav jag upp.. nu är jag iallafall klar och tänkte städa rummet innan jag går upp till min moster, som ska skjutsa mig till jobbet. börjar jobba 12.30. sen kommer jag att jobba till 22-tiden någongång.. känns som att det kommer att bli en lång dag för mig.

jag missade Supernatural igår.. fan! :(:(


[ kanske verkar som att jag inte gör annat än att sno saker av jenny, jämt och ständigt.. men hon är precis likadan. bara så ni vet.. ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0