ensamma hemma

yes. nu har pappa åkt till norrköping på obestämd framtid. men han kommer inte att vara borta mycket längre än en vecka iallafall :) jag tänkte faktiskt stanna kvar här tills dess, får se om Jenny blir kvar här hon också. jag hoppas det. och eftersom hon går i skolan så blir det jag som måste laga mat, städa, tvätta och så vidare :O det är där skon klämmer! laga mat kan jag väl. fast bara enkla grejer :b städa är väl inget problem det heller. jag kan till och med tycka att det är kul om man ändå inte gör nånting. men när det kommer till tvättningen.. med handen på hjärtat; jag har aldrig någonsin tvättat. jag vet inte hur man startar en tvättmaskin eller nånting! men sortera kan jag :) svart, vitt och kulör. tror jag?

jag kommer ringa pappa och fråga "hur fan man gör med tvättmaskinen" efter att jag försökt förstå mig på apparaten, men jag kommer inte att förstå ett smack av hans förklaring, som leder till att jag blir asförbannad på grund av att jag inte fattar nånting, och sen får jag gå upp till engberg's och be någon där komma och hjälpa mig..  Helen, visst kan man se det framför sig? ;D det har ju hänt förr om man säger så.

 

Kommentarer
Postat av: Helén

AHAHA ! ja de kan man faktiskt :'D Men ja tror inte de är några problem, mamma hjälper dig nog gärna ^^ hah :D

2008-09-25 @ 08:59:07
URL: http://helenengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0