du är tillbaka :)

igår var jag på stan med josefine :) jättekul, men alla som varit det vet hur det är; vill hon ha nya byxor så ska hon testa allt dom har, typ. hennes pojkvän niklas extraknäcker på carlings så han är ju lite expert så nu blir det dubbelt så svårt för henne :b han säger vad han tycker hon ska köra på medans hon kör på det hon vill ha. också. så hon testar dubbelt upp! ni anar inte hur lång tid det tar. och sen när hon väl hittat nåt hon ville ha så skulle hon ju ha parfym också.. jag tror jag luktat på varenda parfym som fanns på kicks. det slutade med att båda två fick ont i huvudet. men det gick iaf fort. hon bestämde sig på 35 minuter.. ;)

senare skulle jag övningsköra. skulle skjutsa jenny till sin ridning. sen åkte jag, mamma och sofie runt i sandviken :) och sen skulle vi åka tillbaka till stallet och hämta jenny - igen. hon hade inte ridit klart när vi kom så jag och sofie traskade in i stallet. jag red faktiskt förr. från att jag var 5 - 15. skulle lätt kunna börja igen, men jag vet inte. det slutade ju med att jag bröt mitt högra nyckelben sist :b i vilket fall så gick vi in till min favorit. han har varit ridskolehäst så vitt jag vet. sen så hör jag " anna, det där är ju en privathäst!". haha VA, när blev han det? det var faktiskt pinsamt. tänk om ägaren kommit.. hon skulle nog bli glad att jag gullade med hennes häst. aadå! tydliigen så hade nån tjej köpt honom för nåt år sedan. fan, han ville ju jag ha!

vi åkte hem sen och sofie skulle sova här. hade fått ett mystiskt sms. har inga nummer på telefonen kvar typ så jag hade inte en aning om vem det var. så jag ringde upp - och det var åkerlind :O vi har inte hört av varandra på läänge. han var i närheten och ville komma förbi. javisst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0