det var kanske inte den bästa kvällen...

var hemma hos kenneth igår. på återföreningsfest. en kompis var tillsammans med honom för en jäkla massa år sedan och då umgicks vi jämt och ständigt. så vi skulle ta en repris igår. och hur var det..? haha ja.. jag har vart med om bättre!  blev inte riktigt så som jag tänkt mig. säger bara;  vi skulle ha hakat på nathalies alternativ. tur att putte var räddare i nöden!

för tillfället går jag runt i skönaste morgonrocken och har precis vaknat till liv från soffan. har varit vaken sen halv 9, men inte förens nu har jag vaknat. tänkte ringa och väcka jossan och kolla om hon vill ut och gå. det är ju så fint väder.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0