det som hände igår har satt sina spår

jag och nathalie hade bestämt att vi skulle göra nånting efter att hon slutat jobba. som var vid 23. jag orkade inte sitta hemma och vänta så jag åkte till camilla och jossis under tiden :) fick en förfrågan om en jobbfest i valbo så vi åkte dit. men jag vart inte så långvarig då nathalie kom och hämtade (räddade) mig. vi åkte hem till henne så hon kunde fixa sig i ordning och diskuterade vad vi skulle göra, och bestämde oss för krogen tills markus och cattis kom hem från det där sabla racet :P

när vi mer eller mindre sprang till bussen och hade precis kommit runt husknuten så åker bussen förbi. SKITKUL. jag vägrade vänta på nästa buss och nathalie vägrade lifta.. haha! så då ringde jag linus :) som var typ 50 m ifrån oss, så jag timade mitt samtal jäkla bra ;)

vi gick till heartbreak iallafall :) nattas pappa är vakt där så vi slipper stå i den där evighetslånga kön. och vad kul det var :D brist på folk var det ju inte heller - tvärtom. och andreas, min halvkusin utan riktiga släktband, träffar jag fan vart jag än går känns det som. 

jag och nathalie kom hem till mig vid halv 5.. somnade på en gång. jag borde ha kunnat sovit hela dagen. men självklart så vaknar jag :( fast jag är hur trött som helst.. jag måste nog gå och försöka somna om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0