:D

min körlärare ska boka uppkörning till mig imorrn :D nu jäklar.

gissa vad jag ÄNTLIGEN gjort idag? jag har lämnat in min telefon :) den brusar som fan när man pratar så man hör typ ingenting. men det beror nog på att jag förstört högtalarna.. oops :/ den kommer tillbaka om 1 - 3 veckor och ingen lånetelefon kunde jag få heller. det fanns inga. tydligen. så jag tog syrrans gamla sony ericsson och jag har inte ett enda nummer kvar. och jag vet inte vart jag ska stoppa in minneskortet heller.. :) tänkte faktiskt vara utan tills den kom tillbaks, men nja.. jag tror inte jag klarar det.

nu ska jag hoppa in i duschen och sen ut med tjejerna på nånting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0