alltid redo .. ?

nathalie står i duschen och jag väntar på att hon ska bli klar så jag också kan få duscha och börja göra mig i ordning. jag har kommit på den ultimata ideen att göra mig i ordning i tid. för då lär det ju knappast bli nåt tjat och gnäll på att jag är så seg..? ;] jag förstår inte hur jag lyckas, men hur mycket jag än försöker så är jag aldrig klar på tidpunkten vi bestämt.


hittade massa låtar här som jag lyssnade på förr. jag blir helt till mig så fort jag hör nåt som har ett par år på nacken. just nu är det jag, och de närmaste grannarna, som lyssnar på crossfade - cold.                      den tyckte jag om.. 

what I really meant to say is I'm sorry for the way I am.
I never meant to be so cold.

__________________________________________________________



det är nåt särskilt med tjejer och deras beteende. det som inte är okej för andra ska man själv kunna göra. dubbelmoral.. men vi löser det. jag är inte omöjlig. jag ska lyssna på dig och försöka förstå varför du fortsatte, trots att du visste att jag inte tyckte om det. jag var bara tvungen att säga det till dig ett par gånger innan du äntligen tog det till dig och " oj, jag kanske inte borde gjort såhär"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0