4 september - HEMMA !

det var på tiden, va? det tyckte iallafall jag..
visst, jag har haft det jättebra :] men det var fan riktigt obehagligt ibland.

jag vet inte vart jag ska säga för det finns hur mycket som helst att ta upp ;] men det bästa med alltihop var att vi inte hade tråkigt en enda sekund. så sällskapet (malin) klagar jag inte en sekund över :D jag hade det hur bra som helst. hon är bäst helt enkelt.

men det var inte bra hela tiden. jag har aldrig fått så mycket uppmärksamhet i hela mitt liv som jag fick där. dom lämnade en inte ifred en enda sekund! gick man förbi en affär så stod började dom på en gång. och restaurangerna var likadana också! det varroligt första dan men sen blev det bara för mycket. andra dagen så gick vi in i en butik med nerevåning. killen i affären sa att det fanns mer saker på nerevåningen så vi gick ner. där låg det en kille och sov. ( ehm.. ) vi började gå runt och kolla lite och vips dyker det upp någon som håller i mig bakifrån! och börjar att pussa mig på axeln och nacken. tror ni inte jag blev livrädd, eller?? då var det den sovande idioten. jag vart så jäkla chockad att jag inte visste vad jag skulle ta vägen ens! jag lyckades slita mig loss iallafall och då undrade han " don't you remember me from yesterday, beautiful? ".   vilka intryck på människor han måste göra om han frågar det till nån som ser livrädd ut.

till och med personalen på hotellet var obehaglig. vi badade mestadels i poolen på hotellet för det var så jäkla drygt på stranden. så en kväll tyckte dom att vi skulle följa med dom ut så dom kunde visa oss stan. vi sa varken ja eller nej. men vi struntade i deras förslag och sen fick man allt höra dagen efter. för dom hade ju väntat på oss i "2 timmar". tror jag så mycket som jag vill på. men det var allt från att vi betedde oss som 13 åringar till att man inte får göra sådär. det var ett jäkla föredrag. men att dom orkar bry sig..? vi hade inte bestämt nåt och ändå var det jordens undergång att vi inte dök upp. haha, herregud!

iallafall så gick vi alltid till samma bar innan vi gick ut på krogarna. och vilken jäkla underhållning. det var bara killar som jobbade där, men dom var trevliga :) inte så mycket stötande som på de andra ställena. det enda dom gjorde var i princip att servera, dansa på baren och ge lappar eller rosor till oss. vi fick ju inte bara en om man säger så.. ;D den uppvaktningen tyckte jag om. tills sista dagarna.. en kille var helt galen på malin och vi fick till och med ta taxi hem ibland för att bli av med honom. han var världens goaste då han jobbade, men sen.. FYFAN. vi tog med oss alex en kväll, en av de 4 killarna vi umgicks lite med från hotellet, och trots att han var med och sa åt honom så gav den här killen sig inte.
 
men det värsta var de 2 killarna som förföljde oss hem vid halv 5 på morgonen. det var inte en människa ute vad jag såg och jag blev jätterädd. " c'mon, follow us to the beach".   håh, alla snackade om att gå till stranden. men glöm det. vi sa åt idioterna hur länge som helst att lämna oss ifred. det var lättare sagt än att få det gjort av dom. men när vi nästan var hemma och de hade följt en i säkert 10 minuter så gav de upp. snacka om sega jäklar.

så det känns skönt att vara hemma nu och slippa det där. jag hade aldrig pallat en vecka till. men jag tycker synd om er som ska känner mig. för ni kommer få höra om turkiet och det som hände där hur länge som helst :b 

jag lägger in bilder och allt sånt sen. jag vet inte ens vad ni vill höra, men dramatik är ju alltid kul så därför drog jag till med de värsta som hände. det finns annat också :) men allt ska man inte prata högt om.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0