vilket misslyckande

gissa vad jag gjorde? jag glömde min plånbok hemma när jag skulle till arbetsförmedlingen.. jag och jossis ställde oss uppe på norr, eller heter det nordost? jag vet inte, haha. så vi tog en riktigt promenad. sen när vi kom till a-f för att fixa mitt inlogg behövdes legitimation. och jag hittade inte min plånbok nånstans :s helvete. men hon hjälpte mig ändå :) fast inlogget kunde jag inte få. jag kunde ju vara vem som helst. men jag är ju såå rolig. har du inget som kan understryka att du är du? nja.. det står ju mitt namn i min agenda iförsig. men det duger väl inte :P nej!! 
jag får fixa det sen. nångång.

efteråt åkte jag och jossis till camilla en sväng. åkte in till gävle och åt och nu är jag hemma :) ska packa, vila och sen kommer nathalie runt kvart över 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0