varför tog det så lång tid?

idag känns det som jag har gjort väldigt mycket. har inte haft många lugna minuter. nathalie sov hos mig inatt för jag vägrar sova ensam hemma :) jag hatar det. vi var hemma tidigt och kollade på desperate housewives. och sen var det meningen att vi skulle kolla på tila tequila men gissa vem som somnade.. haha sällan! jag sov som en stock.

vaknade runt halv 11 imorse och då ringde madde precis. hon undrade om vi kunde åka och hämta hennes hund hemma hos dom i åbyggeby och komma med honom till sandviken tills hon slutade - javisst. sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning.
 
jag åkte iallafall hem till josefine, och vi skulle in till stan och fixa hennes pass. hon åker till italien på torsdag. lyx! hade inte jag tackat nej till nu. hon är verkligen ute i tid med passet den tjejen ;) jag mätte mig där också. jag var 1.70 på pricken, med skor på. men ändå! fast sen kontrollerade jag det igen. och då var jag knappt 1.69.. jag trodde jag var längre än så. jag känner mig längre iallafall :P när vi var klara åkte vi till köpis, och det blev vi inte rikare av ;)

senare på kvällen träffade jag äntligen Karin. vi har inte setts på säkert 1 år :/ det är inte klokt. jag satt och tänkte på det, hur kunde jag låta det gå så lång tid? jag har ju saknat henne. men ändå blev det aldrig av tidigare. ändring ska det bli på det nu iallafall :) vi satte oss på mingel och bar och mös bara. sen åkte jag hemåt och träffade tjejerna en snabbis och nu kom jag hem.. och jag är trött. ska nog sova när som helst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0