vad jag har varit duktig idag

gick på en riktigt långpromenad med tindra. men jag var nog i mer behov av det än henne :b stannade och ringde idre hos nathalie en sväng också. och det ser ljust ut :) hoppas, hoppas!

men jag höll ju på att skämmas ihjäl på vägen dit! jag klev bara upp ur sängen, drog på mig mjukisar och satte upp håret och sen gick jag. inte tänkte jag att jag skulle möta någon. men det gjorde jag. mötte markus och hans hund. när jag fick syn på honom hoppades jag verkligen att han inte skulle se mig. hah. sen när fick jag sån tur.. varför är det alltid så? när man verkligen inte vill träffa någon är det precis det man gör.. :b

kom hem för en stund sedan och nu ska jag börja fixa mig i ordning och sen hitta på nåt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0