onsdag /

igår gick jag upp klockan 7.. helt otroligt att jag släpade mig upp. tror inte jag behöver säga vad jag skulle upp så tidigt till heller :b efteråt åkte jag hem, och bestämde med sofie att vi skulle åka in till stan en sväng :) jag behövde nya skor - igen. ett par vanliga, inget krams. tror ni jag hittade några? nej. och vi kollade överallt. vi drog slutsatsen att jag är för kräsen. det kan vara möjligt.
 
ialla fall så har mitt bankomatkort börjat krångla. så i måndags åkte jag till banken och beställde ett nytt. mitt kort har inte funkat i butikerna men det har gjort det i bankomaterna.. men igår var det nåt fel. det funkade inte alls :s vi testade varenda automat som fanns i närheten men det ville inte funka. det kanske berodde på att jag beställt ett nytt..? jag vet inte hur många gånger sofie har varit räddare i nöden och betalat åt mig. i vilket fall så fick det ju inte fortsätta.. :b så vi gick till banken. ett av mina favoritvänteställen.. men till min stora förvåning fick vi bara vänta runt 20 minuter. aldrig hänt förr. vi fixade mitt ärende och sen gick vi vidare.

jag hittade som sagt inga skor så vi åkte till köpis istället. där jag inte några heller. attans! kasst väder var det också. i vilket fall så kom mamma förbi så jag fick köra :) efteråt hoppade vi av hos tobbe, där han och chrille var. skulle vänta med dom tills matte kom hem. skulle hem dit och kolla på greys. robban och gynne var också med. men det blev ändrade planer.. vi kollade på nåt på 4;an istället. och sen hade tobbe tagit med sig filmkameran, för att jag sa att jag ville se våran falu-film. hade bara sett den en gång. men jag ångrade mig ganska snabbt. fyfan vilken hemsk film :P fast kul var det.

vi har börjat diskutera lite smått om att åka iväg på nånting nytt :) jag tror att vi är för unga för kryssningar? vi tjejer alltså. själv vill jag åka till uppsala eller stockholm medans det även skulle vara kul med en falunrepris. äh, vi får se hur det blir :)

nathalie kom och hämtade oss, när jag sovit ett tag. när blev jag såhär klen..?

__________

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0