tusen tack, familjen

släkten kom och firade mig idag :) och jag fick jättebra saker. pengar var populärast, men det är jättebra för det behövs alltid och då kan jag köpa precis vad jag vill. hudvårdsgrejer, perfekt när jag är så mån om mig själv, presentkort på det ena och andra så jag kan välja och vraka när det blir dags att flytta hemifrån, världens finaste armband av världens bästa lillasyster. sen småsaker som underkläder och sånt ;) nä, jag har haft det urbra idag.

jag väntar på att gossip girl ska börja. men jag kommer inte hinna se hela för jag ska hämta sofie på tågstationen strax innan 8 :D det kan jag avbryta gg för. sen får vi se vad vi hittar på. ska jobba imorgon och innan det ska jag hinna packa. pappa åker till norrköping imorgon igen och då far jag hem till mamma.

och på onsdag ska jag och sofie på high school musical 3-PREMIÄREN :D

__________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0