tack pappa..

jag kom hem sent inatt och sen vaknar jag vid 9 av att pappa och hellas håller på och fixar i badrummet utanför mitt rum. dom ska göra om där :) kul att dom ska göra det, men inte fan idag :( inte så tidigt.. huh.

igår var nog lyckligaste dagen hitills. jag gick som på moln hela dagen ;] och när pappa gav mig nycklarna till bilen.. undra vem som var mest nervös? jag, som skulle köra ensam för första gången nånsin eller han, som är hur orolig som helst för bilen..? han låg iallafall och sov när jag kom hem :) men jag hörde att han tagit ett varv runt bilen imorse när han var ut och hämtade tidningen :P jag förstår honom. vi har en volvo s40 t5 från 2005, skitsnygg. klart som fan han är rädd om den.

nu ska jag vänta tills nathalie ringer och säger att jag ska hämta henne :) tills dess ska jag försöka somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0