spioneri är våran grej.

jag lämnade in min telefon igår. det betyder att alla nummer är så gott som borta - igen :/ men bara telefonen blir fixad så.. efteråt följde jag med nathalie ut till madde :) hon behövde fler sex and the city-avsnitt så nathalie plockade på sig hur många säsongsboxar som helst och sen åkte vi. vi blev kvar där en stund. behöver kanske inte tala om vad vi fastnade framför.? ;) när åkte därifrån träffade vi henke och jonas en snabbis. sen kom vi på en sån där jättebra ide igen, om att spionera på jens. det var faktiskt nathalies ide nu när jag tänker efter. karln jobbar på ericsson så vi stod vid yet runt 10-snåret. men nathalie fick panik, skulle ju vara pinsamt om han såg oss. så vad gör hon? hon kör därifrån - rätt framför honom. det var osynligt det :P  jag tror inte att han såg oss..


vilken omväg du tar.
men vart ska jag åka då?
du vet väl vart kjell ligger?
kjell.? vad fan är det?
men den där macken!
SHELL heter det.
jaha.. 




nu vaknade jag precis och ska ut och gå med tindra (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0