också kom den där kommentaren - igen!

jag träffade jossis för en stund sedan. vid äckligt plåthus.. undra om hon la märke till att lampan tändes och släcktes oavbrutet? jag ville inte säga nåt för att skrämma upp henne.

iallafall åkte jag förbi linn en sväng för att småprata lite en stund. stackarn, hon drämde till en dörr idag och det slutade med stukad hand :/ gumman.. jag berätta då för henne om mitt hostmedicinstagande. och vad säger hon?

" men anna.. du gick ju omvårdnad. ska inte du kunna sånt där? höhö"

jag känner mig helt värdelös som undersköterska just nu. tack för det :b

nu blir det massa te, igen, och klädbyten.. sen gävle. woho..


_________________


DON'T SAY THE WORDS IF YOU DON'T MEAN THEM, B

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha visst är det jobbigt:P Man kan ju inte veta allt. Haha ;)

2008-10-17 @ 03:51:18
URL: http://emeeliieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0