nu syns magen :)

idag har jag äntligen träffat Malin :) när vi bestämt har det alltid kommit något i vägen, men inte idag :) vi tog en sväng på köpis. varken hon eller jag hade ätit nånting så vi slog oss ned på restaurangen där. med tanke på min kroppsstorlek och det jag får i mig borde jag egentligen vara smällfet.. :b ursäkta uttrycket men jag kan faktiskt äta hur mycket som helst! Malin har påpekat flera gånger att jag måste vara gravid. det kom upp idag också, men jag är inte det. det skulle synas då, väldigt bra. så än så länge är det bara hon som är det :D sist jag såg henne syntes det inte så mycket men nu gör det verkligen det :) hon har världens gulligaste mage, som jag tog på hur mycket som helst. ÅH. jag längtar tills februari! bara för att det är aktuellt såg vi självklart bebisar överallt :) "Malin, tänk - snart får du en egen.. ååwh!" 












  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0