myskväll

vilken bra dag! kalas hos helen och sen har jag kollat på high school musical 1 och 2. jag älskar dom filmerna! och på onsdag har den 3;e filmen premiär! :) underbart. jag tror att sofie får haka med mig på den, är väl bara vi två som är tokiga i filmerna? ;) vi låg och kollade på dom idag, fast jag hemma och hon i arbrå. visste ni att hon är en hejare på att snickra och ha sig? nä, inte jag heller. men nu så ;D






kusinfamiljen är här - helen + hennes pojkvän jonas. vi har ätit och haft det trevligt. helen har sina tjejkompisar hemma så dom fick komma ner hit.

nu väntar jag på att josefine ska bli klar så vi åka hem till cami. ska kolla på film och ha det mysigt bara :) det behöver jag.


____________



never you, baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0