men malin!

jag skulle ha varit med Malin nu på dagen men hon hade saker hon måste göra så hon skulle inte hinna med det just nu. det gjorde inte så mycket heller när jag sitter och hostar i mjukis och har inte gjort mig klar för 5 öre ;) det blir kanske senare idag istället :) jag hoppas det för FYFAN vad det var längesen vi sågs. jag saknar henne. och jag måste ju få se henne! hon är i 22;a veckan nu! att min malin ska bli mamma.. :D nu har jag riktigt börja fatta det. du och johan. åh, det är så roligt det här :) jag vill också ha barn, nångång. men absolut inte dom närmaste åren. jag ska ha fyllt 25 iallafall. man vet ju aldrig hur det blir men jag vill göra massa saker innan jag börjar mitt familjeliv ;)




gissa vad jag gör nu? lyssnar om och om igen på Britney Spears - Womanizer
men jag har alltid gillat henne ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0