jobbmässa , fan vad kul

oja.. vi hade bestämt att vi skulle åka in till gävle och hämta upp emelie halv 12. det var väl då vi åkte härifrån ;) jag fick i uppgift att skriva ut mina plus emelie och nathalies cv'n. det tog ju inte lite tid. blev hur mycket papper som helst! men vi kom iväg till slut. jag fick köra eftersom nathalie har träningsvärk sen hon boxat på nitendo wii med sin storebror :P vi kom dit iallafall och det var hur mycket folk som helst. fick nästan cityfestvibbar i all trängsel. jag lämnade in cv'n till bland annat kungsberget, axmars (stavning?) brygga,  hembiträdesnånting, personlig assistent och till någon skidort i norge. sen så var det nog inget mer (: jag öste dom runt omkring mig bara.. 

kom nyss hem från köpis. hämtade sofie - gud vad jag är snäll. sen så blev vi hjältar också. någon förvirrad människa hade glömt bilnycklarna i bildörren så vi lämnade in dom i receptionen. också snällt ;] 

ikväll ska jag nog ta en riktigt långpromenad. eller kolla på nån film. jag känner inte för så mycket idag om jag ska vara ärlig :/
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0