jag trodde klockan var typ tolv..

vaknade imorse och det kändes som att yes, nu har jag äntligen fått sovit ut. sen fick jag leta igenom hela sängen för att hitta telefonen - skulle ju kolla vad klockan var. jag vände upp och ner på allt men den var spårlöst försvunnen. att jag har på ljudlös hjälpte mig inte heller. till slut hittade jag den på golvet.. innan jag somnade inatt höll jag tydligen på att skriva ett sms, men jag hann inte skriva klart det innan jag somnade. tur det, för jag fattade ingenting av det som stod :b klockan visade sig vara 9,38 iallafall.. 

på tal om nåt helt annat; det gick bra på Ica Maxi igår :) förutom Nathalie var det två tjejer till; julia och jessica - tror jag dom hette ;) jättetrevliga var dom iallafall. så jag kommer nog att trivas där med. det tror jag :)

nu ska jag väl gå och göra det jag alltid gör - göra mig i ordning. jossis ska följa med mig till arbetsförmedlingen :) jag har glömt bort mina inloggsuppgifter och sen måste jag fråga dom lite saker också. så jag måste dit, annars blir jag nog utskriven därifrån.. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0