jag är inte bakis. jag har sömnbrist!

har varit nykter och duktig hela helgen. igår var vi på 20 års fest hos madde ute i åbyggeby. jag hade jättekul :) sen ville tjejerna ut på krogen så då bar det av dit. heartbreak blev det, fast jag ville till hang loose. men jag hade inte mycket att säga till om :P och hur var det? jobbigt. ursäkta tjejer, men det var det ;) var ju urtrevligt med alla trevliga 40 plusare också.. usch! jag tror fan vi var yngst därinne också. det blev populärt! sen fick man försöka se till att någon inte fick en smälljävel för sitt beteende också.. jag hade fan det inte lätt :b

och sen på vägen hem höll jag på att dö. eller vi! vi åkte längs vägen brevid teatern och kungshallen. om ni förstår hur jag menar. så ser jag 2 puckon som går mitt i vägen. och stannar där också. så jag var ju tvungen att sakta ner farten - antog ju att dom skulle flytta på sig. men nej! jag var tvungen att stanna och sofie flög på tutan. då vänder sig en av killarna och ser HELT galen ut. han började springa mot bilen men hans kompis tog tag i honom och försökte knuffa iväg honom. jag fick sån jäkla panik! för han började ju slita sig loss och var hur nära som helst. när han var nån sekund från att slita upp dörren blev det gasen i botten. och den idioten tog i allt vad han hade och slog till på sidorutan i bak. jag hoppas fan att han gjorde illa den! han måste ju tagit nåt. längre fram fick jag självklart stanna vid trafikljusen. och min något berusade, snälla lillasyster skrek att han kom springandes efter. TACK. pulsen slog fan i 300 då. haha, så jäkla elakt.

sen tar vi ett stort hopp framåt.

hämtade sofie hos mathias när jag vaknat till liv. hon, som inte drack måttligt, tyckte att jag såg bakis ut. och det ska komma från henne.. vilket skick.. ;D jag har sovit runt 11 timmar den här helgen. snacka om sömnbrist från min sida! har haft huvudvärk sen jag vaknade :/ mår inte bra alls. 

har precis kollat på gossip girl, som äntligen har börjat igen :D men självklart på sämsta tiden! nu krockar det med life of ryan.. :(   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0