idag kan ingen påstå att jag inte gör nånting vettigt

jag hade alarm på 8.30 och jag klev upp på en gång. jag känner mig jättepigg idag och det kan väl behövas. ska börja på mitt nya extrajobb idag :) först ska jag jobba mellan 12 - 18 på mitt vanliga ställe. sen hem och fixa för att sedan åka till Ica Maxi nångång innan 8. där ska jag ha intro med nathalie mellan klockan 20 - 23.  och samma tider där tisdag och onsdag med. ska bli skönt att få jobba ännu mer :) finns inte så mycket tider nuförtiden på "mitt" ställe så det är bara kul att Nathalie fixade in mig där. tack!

_____________

jossan hörde av sig igår :D har inte hört nåt av henne sen innan hon åkte i fredags. men det lät som att hon hade det bra iallafall. hon drack vin och grejer ;] det är väl det man gör i Italien. och snart kommer hon hem! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0