I would put myself first and make the rules as I go

precis som du. vilken effekt du har på mig.


_______________

jag var på ikea idag :) JAG ÄLSKAR IKEA. jag skulle kunna gå runt bland alla saker hur länge som helst. allt finns - på samma ställe. jag är intresserad av inredning så jag trivs som fisken i vattnet där. men jag var lugn idag. köpte silvriga krokar som jag ska sätta upp i mitt rum. nånstans. sen köpte jag 2 förvaringslådor också. jag har så mycket saker som jag envisas med att ha kvar men som inte kan ligga framme.. ;) och vilket jobb det var att bygga ihop dom. jag har ont i fingrarna fortfarande efter allt pillande och skruvande! :( när jag äntligen fick ihop dom 2 efter sisådär 40 minuter kom patrick och hans kompis danne(?) och hälsade på mig. sen blev det dags för desperate housewives med mamma och lillasyster. jag blev helt paff efter dagens avsnitt. jag fattar ingenting.. vad har hänt med susan och mike? "älskling" var inte han! och att gabrielle och, förhoppningsvis, carlos har barn? jag måste ringa emelie och reda ut det här.. är det någon som har koll på d h så är det hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0