HIGH SCHOOL MUSICAL 3

jag tänkte att det skulle vara jag, sofie och massa småtjejer :b dom enda som skulle vara äldre än oss skulle vara 7;åringarnas föräldrar. men det var inte så, "småtjejerna" var faktiskt jämngamla med oss, höhö. sen var det inte bara tjejer heller.


men på tal om filmen.. :D den var jättebra! verkligen jättebra. jag kan faktiskt tycka att den är den bästa av dom 3 :O om jag inte rös så blev jag tårögd. det var antingen eller. jag och sofie snyftade förmodligen mest i hela salongen ;] eller utbrast ååh i flera olika tonlägen - beroende på händelse ;] troy var inte läcker i bara en scen om man säger så. eller romantisk. 



så fort den kommer ut ska jag ha den. till min samling. sen ska vi ha h s m - maraton! :D låter som att josefine kommer gilla den ideen mest av allihopa.. 


När filmen var slut och vi torkat tårarna gick vi ut så vi kom till torget. ville in på toaletten och hämta papper för att torka runt ögonen men det var sån kö så vi gick till mcdonalds för att hämta papper där istället. haha, det ångrade man ju ganska snabbt. när vi kom närmare så skrek dom som jobbade där vad vi ville ha, men jag sa att vi bara skulle in på toaletten ju. dom gick med på det. när vi kommer fram och tänkte gå in blockerar dom ingången. och säger att vi inte får komma in ifall dom inte får varsin puss. EH! jag totalvägrade och höll på att skratta ihjäl mig. för dom var ju rätt roliga ändå. dom var utländska, kanske jag ska säga också. inte för att jag har nåt emot dem, men svenskar är ju så blyga av sig så att chansen att en svensk skulle göra sådär är liten. i vilket fall, vi stod säkert där i 3 minuter innan vi fick komma emellan. men innan det sa en av dom ; men kom igen tjejer. bara en puss? det är ju INGEN BIG DEAL.  efter det sa inte jag nåt mer. vi skrattade så tårarna rann. haha herregud. det var det värsta.. 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0