personlig lista

jag hade tråkigt.. :) kom inte på nånting att skriva om så det får bli en lååång lista istället.

BRUKAR DU:


Titta på dig själv i spegeln: det händer ett par gånger om dagen.
Gnälla: ja, om det finns anledning till det så.
Skrika: please.. så fort jag blir arg så skriker jag mer eller mindre.
Sova: varje dag, men på tok för lite.
Ha ångest: om jag gjort något dumt brukar jag ha det.
Skada dig själv med flit: skulle aldrig falla mig in faktiskt.
Ta mediciner du inte borde ta: haha nej. såklart inte.
Vilja dö: med handen på hjärtat; nej.
Drömma mardrömmar: jag minns aldrig vad jag drömmer.
Drömma sexdrömmar: samma här..
Ta droger: nej, sånt gillar jag inte.
Försöka vara annorlunda: haha, det tror jag verkligen inte att jag gör.
Klä dig i svart: jag gillar svart så det brukar jag väl.
Gå till kyrkan: bara om det är något arrangemang såklart. annars är det sällsynt att jag är där.
Gå i skolan: brukade. jag är klar med det nu. tror jag?
Röka: jag ska sluta helt och hållet.
Ha sex: inte regelbundet..
Ljuga: jag försöker att låta bli.
Hata folk: nej, inte hata. ogilla är en annan sak.
Lita på folk: jag är blåögdast i världen och tror bra om alla tills dom bevisat motsatsen. så ja. jag litar nog till och med för mycket på folk. my bad!

VEM:

Saknar du:
min farmor. jättemycket.
Vill du döda: jag är nog inte kapabel till att döda någon överhuvudtaget.
Rörde dig sist: min kompis fredrik.
Vill du slå: jag är för snäll och för klen för att kunna slå någon. förutom jenny då. hon är ett undantag.
Kysste dig sist: det kan jag inte säga.
Kramade du sist: måste vara fredrik det med.
Vill du prata med: jag saknar malin, så det är absolut henne.
Skrek du på sist: jenny. vilken överraskning va?
Sårade dig sist: patrick.
Vill du bli galet full med: lisa utan tvekan!
Gjorde dig riktigt glad senast: riktigt glad.. det måste varit min körlärare.
Fick du sms från senast: robban.
Ringde dig senast: mamma.
Är snyggast på jorden: johnny depp.    ååh. vilken karl!

HAR DU:

För många vänner:
kan man ha det?
Förföljelsemani: det tvivlar jag starkt på att jag har.
Tvångstankar:
ja, ett par stycken. men inga konstiga. haha!
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon fysisk sjukdom: inte det heller.
Någon skada: jag har lite ont i foten..
Färgat håret: ohja! många gånger.
Brutit några ben: mhm, mitt nyckelben. ont som fan gjorde det också.
Några piercings: räknas öronen? isåfall bara där.
Egen dator: ja.
Bra självförtroende: det skiftar från dag till dag.
Kysst någon: det har jag allt gjort.
Sagt jag älskar dig till någon idag: mm, till mamma och pappa.
Bjudit ut någon: inte vad jag kan minnas.
Varit kär: ja, fast riktigt riktigt kär har jag nog bara varit en gång.
Dumpat någon: javisst.
Stulit någonting: gjorde en engångsgrej när jag var 4. sen har jag varit duktig.
Lämnat landet: för semester-resor, ja.
Tuttat eld på nått: haha nej. skulle jag nog aldrig våga heller.
Gjort något olagligt: vid ett par tillfällen har till och med jag varit olydig.

HUR:

Går du: som folk..?
Svarar du i telefonen: heeeeej, och så världens smile på det också.
Fördriver du tiden: kolla på nån av mina tusen serier, umgås med vänner eller nåt annat kul.
Mycket pengar har du: ni skulle aldrig tro mig ifall jag svarade på det.
Tjänar du pengar: genom att jobba..?
Ofta diskar du: om det räknas att starta en diskmaskin.. 1 gång i veckan, i genomsnitt.
Ofta städar du: det gör jag lite smått varje dag. jag är riktigt bra på att slänga saker omkring mig.
Många stör du dig på: ingen just nu.
Ofta träffar du din familj: varje dag.

TROR DU:

Att du kommer bli något: haha ja. det är klart jag kommer bli något!
På gud: nej, det gör jag inte.
På rymdvarelser: hell no.
Att folk tycker om dig: det hoppas jag att dom gör iallafall.
Att du kommer leva länge: jag vill inte bli så gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0