god kväll

känner mig inte alltför på topp idag. jag tror att det beror på gårdagen ;] [  nähä.. ] vi badade badtunna hemma hos nathalies pappa matte till att börja med :) skulle ju bli kanon. vi bytte om till bikini ( alla utom jossis & cami - de hade inte med sig några badkläder så de fick ha shorts på sig ), drog på oss handduk, gick ut i kylan, kände på vattnet och AAAJ! det var så jäkla varmt! kollade temperaturen och den visade 50 grader. men aldrig, det måste ha varit mycket varmare än så! matte fick hämta vattenslangen och spola i kallvatten i säkert 20 minuter innan vi till slut kunde hoppa i :b och tills det gick stod vi därute, i blåsten. det var mycket trevligt.. men när vi väl kom i var det hur skönt som helst. kanske aningen för varmt för min del men det gick. ett tag (: 

heartbreak därefter. jag och jossis sprang runt där inne på egen hand. det blev kaos och vi tappade bort alla. men vi gjorde det bästa av situationen ändå ;D men ärlig talat. jag föredrar faktiskt hang loose. men jag och jossis var snälla igår och följde med resten till h.b för att dom så gärna ville dit. men som jag alltid sagt; det är nästan bara slusk där. jag tycker jag har erfarenhet nog så att jag kan yttra mig om det. USCH.

_______

nu har jag badat och gjort mig i ordning. blir mys ikväll. One Tree Hill, Gossip Girl och litet inblick på Life Of Ryan också, givetvis. jag älskar söndagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0