fredag, börjat bra..

gissa vad jag har gjort idag? jag var ute på en joggingtur imorse :) hur stor är chansen till det, skulle säkert MATT tänka. han är min sk personlige tränare. [det är mitt ex halvbror i övrigt] så jag ska allt förvåna honom så fort jag får tag på honom :) annars har jag bara legat framför tvn. jag hoppas det beror på årstiden att jag är såhär hängig. 

just för tillfället så funderar jag på att städa rummet. jag är en sån där som bara slänger saker runt om mig. så det betyder att jag går runt och städar ett par gånger om dan. det kan gå fort när jag väl är igång! sen vid 3 ska jag till bomhus och lämna vinterdäck. och ikväll ska vi..? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0