fixat håret, och trött är jag

värsta söta tjejen klippte mig idag :) hon var jättegullig! hon pushade mig till att gå en frisörutbildning också. det var det jag ville bli när jag var yngre. för sisådär 4 år sedan :b hon tyckte jag skulle köra på det. ja, vi får väl se ;]

hon klippte bort det slitna, fixade till sneluggen och sen la hon i samma bruna färg som jag hade. och så la vi i ännu mera färg i slingorna och sen gjorde hon några fler också. jag blev jättenöjd :) sen skulle jag ha shampoo, balsam och hårpuder också. billigt? 2087 kr gick mitt roliga på. men det var värt det.

ikväll blir det lugnt för min del. ska upp halv 6 imorgon bitti. ska åka eckerölinjen imorgon - jättekul.. :) sen på kvällen ska jag bada badtunna. den ni! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0