fast jag inte är skyldig?

jag och lillasyster ska åka hem till mamma och städa nu. hon och sina tjejkompisar var där igår och det var inte snyggt efteråt kan jag tala om! när jag kom dit ohöll jag på att tappa hakan. så det såg ut! snälla jag började plockade undan och gjorde det snyggt. men det behövdes dammsuga och lite sånt jobb, kändes inte skitkul att göra det mitt i natten. så vi ska åka dit och få det fixat nu. fast jag inte har varit med och orsakat röran. är jag inte hemskt snäll? dom kommer hem imorgon s'att det måste ju göras. tycker det ska bli skönt att dom kommer hem :)


sen ska jag åka och hälsa på Malin :) jag vet inte vad vi ska göra men det löser sig alltid. tror nathalie hakar på också. 





 efter en vecka i fjällen kommer Tindra nog att vara i det här skicket när hon kommer hem.. plutten! :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0