ensamma hemma - igen

mamma, stig och tindra har åkt till fjällen och blir borta en vecka. gud så skönt ;] sen att pappa också är borta gör inte så mycket. men han kommer väl hem på måndag.? jaja. skönt i vilket fall :) 

nyvaken och känner mig tröttare än vad jag gjorde innan jag somnade. jag tycker det är asdrygt att vara såhär trött, hela tiden. sova för mycket.. det är nog där det klämmer!

ikväll ska jag ut iallafall. med tjejerna :) jag hoppas bara att josefine blivit frisk. inget är detsamma utan henne.

_______________


jag förstår inte vad jag såg i dig. efter igår förstod jag det på riktigt. du har nåt fel. seriöst, du måste ha det! någon vettig skulle aldrig ens tänka tanken att göra sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0