en sväng på stan

halloween till helgen - då måste man ju klä ut sig :D åkte in till stan till utklädnadsbutiken brevid hang loose men till våran stora förvåning är det nu en tatueringsstudio. jag och sofie gick in för att fråga vart butiken flyttat, och vad pinsamt det var. först stod vi och småtjafsade om vem av oss som skulle fråga - inne i affären. inte ett dugg pinsamt. killen stod och flinade åt oss och då tog jag tag i det och frågade. - men det är ju här. - eeh okej.. och sen skrattade han och sa att dom flyttat till berggrenska. så vi tackade för hjälpen och åkte dit. där fanns allt! jag hade hittat världens pilotdräkt på internet. den var jättefin på bilden men inte lika på mig. den satt bra - men den var så jäkla kort. killen i affären tyckte jag skulle ta den och sa att ingen skulle klaga för att jag visade för mycket ;] men nej. jag vill inte visa rumpan för alla ;D så är det bara. haha! nu ska vi åka till ett urhyrningsställe och kolla istället. vi tar det här på fullaste allvar!

sen ska vi till köpis och träffa Niklas och Johan, som vi var en stund med på stan också. vi får ju inte nog av dom! :)

ännu senare ska jag jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0